Produkty


Kontakt:

Aktuálně

Setkání uživatelů DAS d.learningu

rádi bychom Vás pozvali na „Setkání uživatelů d.learningu“ které se koná 25. a 31. května.

…celý článek

Nové elektronické kurzy pro Office 2016

Pro Vaše optimální seznámení s novými fukcemi a možnostmi Ofiice 2016 jsme připravili nové elektronické kurzy.

…celý článek

Webinář KeyShield SSO, DAS d.learning v praxi

Vážení obchodní přátelé a partneři,

zveme Vás na webinář, který pro Vás připravila společnost TDP, s.r.o., ve spolupráci s naší společností DATRON, a.s. a společností HYDRA Computer, s.r.o.

…celý článek


>>

Help Desk a Service Desk d.help

DAS d.help je jeden ze sedmi modulů systému DAS (DATRON Aplication System).


d.help
- je  určen pro zadávání, řešení a vyhodnocování úkolů a  požadavků v různých oblastech  lidské činnosti.

d.help - je snadný na pochopení i ovládání, může jej proto používat každý pracovník, který má přístup k lokální síti nebo Internetu bez speciálního školení.

 

DAS d.help je možné implementovat ve dvou verzích

  • Help Desk  - pro úkoly a servisní požadavky v malých organizacích zpravidla s jedním řešitelským týmem.
  • Service Desk - pro větší organizace s více řešitelskými týmy a pro servisní organizace, které zabezpečují služby pro více zákazníků s implementací služeb na základě doporučení procesních standardů ITIL.

Výhody systému

  • Dostupnost z libovolného počítače s www prohlížečem, možnost okamžitého zadání požadavku
  • Úspora času proti řešení klasickým delegování úkolů
  • Standardizace postupů při řešení problémů, požadavků nebo úkolů
  • Přehled o provozních úkonech rozdělených do úrovní: uživatel, řešitel, manažer, operátor, administrátor
  • Přehled o reakcích, prodleních, průběhu řešení a jeho výsledku
  • Sledování dodržení smluvních parametrů služeb =SLA ( Servis Level Agreement) definujících dobu odezvy, reakce a vyřešení požadavku