Služby


Kontakt:

Aktuálně

Setkání uživatelů DAS d.learningu

rádi bychom Vás pozvali na „Setkání uživatelů d.learningu“ které se koná 25. a 31. května.

…celý článek

Nové elektronické kurzy pro Office 2016

Pro Vaše optimální seznámení s novými fukcemi a možnostmi Ofiice 2016 jsme připravili nové elektronické kurzy.

…celý článek

Webinář KeyShield SSO, DAS d.learning v praxi

Vážení obchodní přátelé a partneři,

zveme Vás na webinář, který pro Vás připravila společnost TDP, s.r.o., ve spolupráci s naší společností DATRON, a.s. a společností HYDRA Computer, s.r.o.

…celý článek


>>

Co Vám HELPDESK služba řeší

Služby helpdesk a hotline doplňují naší nabídku služeb zaměřených na správu zákaznických informačních technologií o komunikační cesty mezi zákazníkem a poskytovatelem. Služba Helpdesk obsahuje komunikační portál, kde zákazník zadává své požadavky na servis a zároveň zde má ucelený přehled o svých požadavcích a o průběhu jejich řešení. Služba Hotline doplňuje zákaznický servis o možnost telefonické komunikace s IT odborníkem pro řešení drobných problémů.

Jak vaši koncoví uživatelé, tak správci IT mají díky této službě k dispozici nástroj, prostřednictvím kterého se mají kam obrátit pro radu i pro vyřešení problému.

Dostupnost okamžité podpory zkušených specialistů, jediné kontaktní místo pro uživatele. Dále možnost zadávání incidentů, eskalaci incidentů, problémů a změn definovaným skupinám, proaktivní dohled - řešení ještě nevzniklých problémů. Také zajištění informovanosti uživatele o průběhu požadavku, pravidelný reporting dosažené kvality služeb ( SLA ), dosažení vyšší efektivity a přehlednost rutinních činností. A mimo to také zkvalitnění rozhodovacích a plánovacích procesů v organizaci. Procesy a postupy jsou založeny na uznávaném procesním rámci ITIL. 

Co obdržíte

  • Komunikační zákaznický portál pro zadávání a sledování požadavků
  • Jednotné komunikační rozhraní s poskytovatelem, jak pro správce, tak i pro koncové uživatele
  • Hotline pro řešení drobných problémů

Proč právě od nás

  • Naše společnost má dlouholeté zkušenosti se správou IT infrastruktury. Známe, jaké problémy potřebujete řešit a víme jak na ně reagovat.
  • Náš personál je technicky zdatný, komunikativní, ochotný řešit problémy (i v anglickém jazyce) s jasným cílem pomoci uživateli vyřešit jeho problém. Naši specialisté jsou pravidelně proškolováni po stránce technické i komunikativní. 
  • Řídíme proaktivně celý životní cyklus požadavků pomocí Service Desku d.help, který umožňuje zpracovávat požadavky dle metodiky ITIL, provádět jejich eskalace, měření SLA, přehledný reporting plnění SLA, zadávat požadavky přes webové rozhraní. 

Co budu muset investovat

Služby Helpdesk a Hotline jsou součástí služby Správa IT infrastruktury.