Co je Kancelářský systém?
Kancelářský systém je know-how společnosti DATRON pro zavedení moderního, účelného a jednotného stylu týmové práce s elektronickou poštou a případným dalším softwarem. Pro týmovou práci je nastavení a respektování pravidel klíčovým okamžikem pro efektivní běh a komunikaci v celé organizaci.
Dnes se běžně dostáváte do situace, kdy musíte pracovat v týmu. Sdílet určité dokumenty, vyřizovat elektronickou poštu, pracovat na společných úkolech, mít přehled o aktivitách svých kolegů, plánovat schůzky a porady.
Že toto vše již znáte? Že to dokonce v plné šíři také používáte a nic vám vlastně nechybí? Pak jsou další informace právě pro Vás.
O co jde?
Z naší dlouholeté praxe víme, že právě pro Vás je určena naše nabídka Kancelářského systému pro zavedení efektivního, účelného a jednotného stylu práce s tímto softwarem. Nechceme Vám říkat, kde se co „zapíná“ či „nastavuje“, ale kdy a proč byste to měli udělat. Navrhneme, proškolíme a zavedeme jednotný styl práce s Vaším programem ušitý na míru Vaší firmě. Ušetříme Vám tak čas a peníze.
Jaký je cíl?
Nemusíte chodit mezi kancelářemi, zbytečně telefonovat po firmě, zapomínat na schůzky či úkoly. Chcete mít vše pod kontrolou ve svém počítači? Všechno již máte pravděpodobně nainstalováno a my Vám jen ukážeme, jak to rychle, správně a efektivně používat.
Takový styl práce jsme již pomohli zavést např. ve firmách Air Products, Alusuisse Čokoládovny, LVZ, SčVK, Škoda Auto, Velveta, Vitana, nkt cables, OSPAP.
Přínosy a výhody Kancelářského systému.
Vše je pod kontrolou - Informace se neztrácí, nezkreslují se a jsou předány hned „napoprvé“. Nic není zapomenuto, ale připomíná se automaticky. Přístup k datům je odkudkoli.
Jistota a spolehlivost – Nepobíháte mezi kancelářemi. Nesháníte „naslepo“ kolegu. Máte garanci, že Váš email bude vyřízen, Váš úkol plněn.
Snadné týmové plánování – Přehled o pracovním čase svém i svých kolegů. Time management v rámci celé organizace. Neztrácet čas znamená — plánovat ho.
Jednotné centralizované úkolování – Úkoly, připomenutí a centrální Task management v celé organizaci. Sledování úkolů napříč organizací.
Konkurenční výhoda – vůči zákazníků a partnerům bude Vaše komunikace vždy moderní, přesná a profesionální.
Zefektivnění práce - časová úspora až 10% času denně. Pro 10 zaměstnanců s průměrným platem 25 tis. může být úspora až 300 tis. ročně
Závěr.
Jedná se o řešení velmi elegantní a funkční. Drtivá většina změn, které nastaly při používání Outlooku, jsou pro uživatele přínosné a usnadňují jim práci. Jak je výše popsáno, skutečně není nutné dokupovat žádnou další aplikaci. Vše zvládá MS Outlook sám.
V naší oblasti jsme jedna z mála firem, která tuto službu v takovém rozsahu a kvalitě nabízí. Chcete se dovědět více informací?
Rádi Vás navštívíme a během jedné hodiny Vám předvedeme, co to je týmová práce a co umí Váš „Kancelářský systém“. Tato prezentace je pro Vás zdarma.