free css templates

Elektronické řízení úřadu

Výhodně, na 3 měsíce ZDARMA

Podpora chodu úřadu na dobu, kdy mnoho zastupitelů, radních a úředníků musí být v karanténě, či pracují z domova. Řešení je kombinací portálů pro různá jednání a systému pro vzdálenou týmovou spolupráci.



Co nabízíme

Nabízíme řešení, které vám umožní okamžitě postupovat v souladu s novým usnesením vlády č. 274 ze dne 23. 3. 2020, kterým vláda umožnila účast členů zastupitelstva na zasedání zastupitelstva v reálném čase bez jejich osobní přítomnosti.




Portály pro Radu a Zastupitelstvo 

Portál pro Radu a Zastupitelstvo nabízí intuitivní přístup k dokumentům na jednotlivé Rady města a jednání Zastupitelstva, včetně přípravy jednání, vedení hlasování, přípravy usnesení a evidenci úkolů ... eRAZ.cz

Portál pro Porady

Portál pro Porady nabízí intuitivní přístup k dokumentům na jednotlivé porady, nástroj pro přípravu porad, zpracování průběhu porad, zadávání a následné řešení úkolů, archivaci a mnoho dalších funkcí ... ePorady.cz

Portál pro Výbory a Komise

Portál pro Výbory a Komise nabízí obdobně jako předešlá portály přístup k dokumentům na jednotlivé jenání výborů a komisí, nástroje na přípravu jednání, zpracování průběhu jednotlivých jednání, realizaci úkolů, archivaci a mnoho dalších funkcí ... eVAK.cz

Microsoft Teams
Ve spolupráci se společností Microsoft a Techdata nabízíme možnost využívání týmového a komunikačního nástroje Teams pro podporu "osobního" jednání a prezentací na dálku.
Tato služba je na 6 měsíců zdarma.


Pořízení portálů je možno formou:
Služby - cloudového řešení 


Odkazy na detaily produktů

Co můžete v rámci této akce získat ?

•   Jednotlivé portály formou služby - cloudového řešení
•   Základní instalaci a konfiguraci portálů v rozsahu 8 hod.
•   Základní zaškolení - vzdáleně
•   Videonávody

•   Odbornou podporu během provozu


Co nezaplatíte ?


•   První 3 měsíce poskytování služby jsou zdarma

Co a kdy zaplatíte ?

•   50% z ceny základní instalace a konfigurace

•   Provoz a podporu od 4. měsíce poskytování služby při podepsané smlouvě s platností do 31. 12. 2020

•   Programátorské práce v případě uživatelských úprav nad rámec základní funkčnosti (programátorské zásahy do základní instalace )

•   Služby nad rámec základní instalace a zaškolení

•   Služba je fakturovaná jako předplatné vždy do konce kalendářního roku


Můžete nabídku využít ?

•  Nabídka je určena výhradně novým zákazníkům, kteří ještě neprovozují žádný z uvedených portálových řešení. Stávající zákazníci mohou využít tuto akci pro pořízení řešení, která ještě nevyužívají



Žádost o další informace

V případě zájmu o tento produkt nás neváhejte kontaktovat

Naši zákazníci

Partneři

Adresa 

DATRON,a.s.
Vachkova 3008,                     
470 01 Česká Lípa

Kontakty 

E-mail: portaly@datron.cz              
Telefon: +420 483 030 411             
Fax: +420 483 030 455

Odkazy

datron.cz
dportal.datron.cz


Další informace

IČO: 432 27 520
DIČ: CZ432 27 520
DS: ay4dnkv

Společnost je vedena v OR
Krajského soudu v Ústí nad
Labem, oddíl B, vložka 1680