S čím Vám můžeme pomoci

Hradware, Software, Služby

1

Instalace, konfigurace

Instalace a konfigurace systémů

2

Administrace

Správa a administrace prostředí

3

Údržba, monitoring

Pravidelná údržba a monitoring ICT systémů

4

HelpDesk

Zajištění HelpDesku

5

Konzultace

Analýzy, návrh a konzultace ICT prostředí

Instalace a konfigurace

Potřebujete instalovat nové operační systémy, databázové systémy, zálohovací systémy, aktivní prvky apod., potřebuje upgradovat systémy na nové verze, změnit konfigurace, zajistit integrace, zavést novou bezpečnostní prvky atd. a máte pocit, že je toho vás víc než dost?

Co nabízíme

Využijte našich specialistů, kteří mají mnoho zkušeností s obdobnými operacemi a systémy v mnoha různých oborech a oblastech.

Co Vám to přinese

Zkušenosti našich specialistů Vám především zkrátí čas provádění požadovaných instalací a konfigurací a minimalizují rizika chyb.

Administrace prostředí 

Využíváte ICT prostředí, cloudové systémy, Office365 apod. a nemáte čas, či možnosti profesionální administrace těchto prostředí? Mají Vaši koncoví uživatelé neustálé dotazy a požadavky na administraci? Máte pocit, že Vás administrace zdržuje od jiných potřebnějších činností nebo že na ni nemáte kapacity? 

Co nabízíme

Můžete nechat administraci Vašich systémů na nás. Na základě servisní smlouvy SLA se o vaše systémy postaráme, ať už jsou v cloudu nebo v prostředí vaší firmy, úřadu či společnosti.

Co ovládáme

Naši specialisté ovládají systémy od společnosti Microsoft, Microfocus, systémy typu LINUX, Cloudové prostředí MS AZURE, Office365 apod.

Pravidelná údržba a monitoring ICT systémů

Využíváte-li ICT infrastrukturu v hlavním výrobním procesu, či v podpůrných procesech, vždy je třeba zajistit maximální technickou podporu a servis na všechny prvky od kabeláže, aktivních prvků až po servery, desktopy, tiskárny a operační systémy.

Co nabízíme

Nabízíme Vám proto služby od běžné servisní činnosti, monitoringu, až po vlastní dohledové centrum nebo outsourcing ICT. 

Kvalita služby

Z důvodů stále kvalitnější služby jsme zavedli systém řízení jakosti podle normy ČSN EN ISO 9001 již v roce 2004, kterou udržujeme dodnes.

Služba obsahuje

Denní dohledy
 
Pravidelná profylakce
 
Podpora zálohování
 
Servisní zásahy u zákazníků
 
Instalace a implementace HW a SW zařízení
 
Projekční a konzultační činnost, workshopy/školení
 
na základě servisní smlouvy SLA o různých úrovních 

Zajištění HelpDesku

Požadujete mít proaktivní dohled - řešení ještě nevzniklých problémů.
Potřebujete zajistit informovanost uživatele o průběhu požadavku, pravidelný reporting dosažené kvality služeb ( SLA ), dosažení vyšší efektivity a přehlednost rutinních činností.

Potřebujete kvalitní hepldesk.

Co nabízíme

Nabízíme správu, vedení a evidenci interních požadavků či požadavků směrem k dodavatelům nebo odběratelům a zákazníkům.

Máme pro Vás řešení

Využijte DAS-Helpdesk jako službu, či aplikaci se zakoupením licence pro řešení právě vašich požadavků.

Analýzy, návrh a konzultace ICT prostředí 

Uvažujete o budoucím rozšiřování ICT infrastruktury, potřebujete analyzovat současný stav, nechcete udělat chybu v nákupu nevhodné či neperspektivní technologie, nemáte čas se věnovat technologickým novinkám a trendům a potřebujete připravit pro vedení společnosti finanční plán rozvoje na budoucí období? 

Analýza

Využijte našich expertních konzultačních služeb v oblastech analýzy, návrhu, konfigurace, implementace a podpory infrastrukturních systémů.

Návrh optimalizace

Kontaktujte naše specialisty s posouzením současného stavu Vašeho IT prostředí a následným návrhem optimalizace ICT prostředí.

Finanční plán

Využijte naše zkušenosti s přípravou finančního plánu na základě optimalizace a návrhu ICT v krátkodobém i dlouhodobém-strategickém  výhledu.

Na základě našich dlouholetých zkušeností Vám můžeme nabídnout konzultace v těchto oblastech:

Návrh architektury řešení
 
Vývoj webových aplikací
 
Návrh a implementace databázových řešení
 
Návrh a implementace informačních systémů
 
Virtualizace na platformě VMware a Hyper-V
   
Nasazení, přechod, migrace na Active Directory a MS Exchange, přechod na nové verze
 
Konsolidace serverové infrastruktury, clustering
 
Konfigurace sítí datových úložišť
 
Služby datových sítí – Active Directory, architektura DNS, DHCP, sdílení dat a tiskáren, replikace dat, koexistence s platformami na bázi Unix/Linux
 
Komunikační bezpečnost, zabezpečení elektronické pošty a internetového přístupu

Žádost o další informace

V případě zájmu o tento produkt nás neváhejte kontaktovat

Adresa 

DATRON, a.s.
Vachkova 3008
470 01 Česká Lípa

Kontakty 

E-mail: skoleni@datron.cz
Telefon: +420 483 030 411
Fax: +420 483 030 455

Odkazy

www.datron.cz
www.dkurzy.cz


Další informace

IČO: 432 27 520
DIČ: CZ432 27 520
DS: ay4dnkv

Společnost je vedena v OR
Krajského soudu v Ústí nad
Labem, oddíl B, vložka 1680

© Copyright 2021 DATRON, a. s. | datron.cz