Digitalizace poskytování služeb
Zbavíte se zbytečné administrativy a šanonů, budete mít vše elektronicky.
Katalog služeb — Týmy řešitelů — Externí řešitelé — Notifikace — Fronta požadavků
Přehled úkolů — Poznámky k požadavkům — Zadávání práce
Poskytujete svým zaměstnancům interní služby v rámci organizace nebo skupiny organizací? Chcete zefektivnit s tím spojené procesy a činnosti? Chcete automatizovat zadávání požadavků, mailové notifikace i vykazování činností? Chcete integrovat tyto procesy do celého informačního systému vaší organizace?
Tyto potřeby naplňuje právě agenda DAS Helpdesk.
Zbavíte se zbytečné administrativy a šanonů, budete mít vše elektronicky.
Přehled o provozních úkonech a problémech rozdělených do úrovní: uživatel, řešitel, manažer, operátor, administrátor.
Přehled o reakcích, prodleních, časovém průběhu celého procesu a záznamy o řešeních
Možnost dát na vědomí problém vždy právě ve chvíli, když na něj pracovník právě narazí.
Sledování, zda jsou dodrženy nasmlouvané parametry pro dobu odezvy, reakce a vyřešení u určitých kategoriích (tzv. SLA= Servis Level Agreement).
Zahrnuje všechny požadavky na provoz a správu vašeho IT. připravená workflow vycházejí ze standardů ITIL – Incident, Požadavek, Problém, Změna.
Do Interního Helpdesk lze integrovat požadavky na řešení z realizovaných projektů.
Můžete evidovat a řešit provozní požadavky na správu budov, autopark, BOZP apod.
Agendu můžete jednoduše použít pro interní schvalovací procesy, např. pro schvalování dokumentů.
K dispozici je uživatelské rozhraní (DAS klient) pro MS Windows, HTML rozhraní pro webové prohlížeče a nově dokončujeme responzivní HTML rozhraní pro využití na mobilním telefonu či tabletu.
Kromě hotových notifikací v jednotlivých agendách, lze jednoduše nastavit zakázkové notifikace.
Všechny agendy DAS mohou využít vlastnosti workflow podporvané jádrem DAS.
DAS podporuje lokalizaci do libovolného jazyka. Aktuálně jsou k dispozici lokalizace základních hotových agend do angličtiny, slovenštiny a němčiny.
Agendy DAS lze snadno integrovat s ostatními podnikovými aplikacemi v rámci podnikového informačního systému. Je možné poskytovat data DAS ostatním aplikacím. Je možné integrovat data ostatních aplikací do DAS.
Systém DAS obsahuje řadu dalších modulů a agend, které jsou vzájemně integrovány v jednom systému se společným uživatelským rozhraním.