Digitalizace všech souvisejících procesů
Zbavíte se zbytečné administrativy a šanonů, budete mít vše elektronicky.
Řízení rizik - správa neshod - evidence interní dokumentace - kvalita prostřednictvím kompetencí zaměstnanců - nápravná opatření - procesní struktura - sběr dat
integrace s informačním systémem
Chcete mít pod kontrolou kvalitu vašich výrobků a služeb ze všech hledisek? Potřebujete zvýšit úroveň kvality a trvale jí udržet? Potřebujete dokládat, jak kvality dosahujete?
Pro oblast systému řízení kvality nabízíme jednoduchý nástroj, který vám umožní na jednom místě přehledně automatizovat údaje dále popsaných procesů. Nástroj je přizpůsobitelný vašim potřebám a lze jej napojit na vaše stávající aplikace a systémy.
Zbavíte se zbytečné administrativy a šanonů, budete mít vše elektronicky.
Získáte provázaný systém řízení rizik jako preventivní opatření a správu neshod pro nalezení příčin problémů kvality, které přesto nastaly.
Budete mít pod kontrolou odborné kompetence jakožto soubor znalostí, dovedností a zkušeností vašich lidí jak z hlediska jejich dosažení, tak i jejich udržení a rozvoje.
Všechny evidované údaje budete mít navázané na procesní strukturu a budete je vyhodnocovat na jednom místě, jednotným způsobem.
Vzájemným provázáním zjištěných kořenových příčin zaznamenaných neshod a snižováním míry evidovaných rizik, průběžně zvyšujete kvalitu vaší produkce.
Můžete využívat plánování různých aktivit souvisejících s kvalitou, jako jsou audity, revize nebo prohlídky. K dispozici máte jednoduché akční plány pro nápravná opatření nebo agendu Helpdesk pro řešení složitějších požadavků.
Systém umožňuje zajistit sběr dat potřebných pro QMS formou formulářů, dotazníků nebo testů.
Využitím kompetenčních modelů získáte detailní přehled o dosažení a udržení odborných kompetencí vašich zaměstnanců. Do modelu můžete zařadit i klíčové kompetence pro řízení kvality.
K dispozici je uživatelské rozhraní (DAS klient) pro MS Windows, HTML rozhraní pro webové prohlížeče a nově dokončujeme responzivní HTML rozhraní pro využití na mobilním telefonu či tabletu.
Kromě hotových notifikací v jednotlivých agendách, lze jednoduše nastavit zakázkové notifikace.
Všechny agendy DAS mohou využít vlastnosti workflow podporvané jádrem DAS.
DAS podporuje lokalizaci do libovolného jazyka. Aktuálně jsou k dispozici lokalizace základních hotových agend do angličtiny, slovenštiny a němčiny.
Agendy DAS lze snadno integrovat s ostatními podnikovými aplikacemi v rámci podnikového informačního systému. Je možné poskytovat data DAS ostatním aplikacím. Je možné integrovat data ostatních aplikací do DAS.
Systém DAS obsahuje řadu dalších modulů a agend, které jsou vzájemně integrovány v jednom systému se společným uživatelským rozhraním.