Digitalizace všech procesů pro řízení změn
Zbavíte se zbytečné administrativy a šanonů, budete mít vše elektronicky.
Příležitosti a hrozby - změny plánované i vynucené - modelování změn - kompetence zaměstnanců - požadavky zákazníků a klientů - sběr dat - interní helpdesk
Chcete mít přehled a kontrolu nad změnami ve vaší organizaci?
Potřebujete doplnit standardní funkce ve vašem informačním systému?
Nestačí vám běžné kancelářské aplikace pro evidenci nových změn?
Jsou pro vás důležité souvislosti mezi požadavky zákazníků, interními procesy a kvalifikací zaměstnanců?
Pro oblast řízení změn nabízíme jednoduchý nástroj, který vám umožní na jednom místě přehledně evidovat údaje dále popsaných procesů. Nástroj je přizpůsobitelný vašim potřebám a lze jej napojit na vaše stávající aplikace a systémy.
Zbavíte se zbytečné administrativy a šanonů, budete mít vše elektronicky.
Všechny sledované informace budete mít uložené na jednom společném úložišti.
Budete mít všechny informace o vašich zákaznících, interních řešitelských týmech, nových procesech a zaměstnancích provázány mezi sebou dat.
Pomocí kompetečního modelu budete mít možnost modelovat nové procesy ve vaší organizaci a vyhodnocovat jejich dopady.
Agenda vám umožní udržet kontrolu nad jednotlivými činnostmi pro plánované i neplánované změny. Můžete plánovat postupné i významné změny, zvládnete i řízení neplánovaných změn a krizí.
Naplánujete rozsáhlou a dlouhodobou změnu ve všech souvislostech a budete mít nástroje na její řízení.
Agenda podporuje krizovou komunikaci se zákazníky, průzkumy trhu, operativní týmovou spolupráci na řešení požadavků a přehled o znalostech a dovednostech vašich zaměstnanců. Jakmile najdete jakákoliv východiska z krize, můžete je řízeně a systémově zavádět do praxe.
Můžete evidovat a řídit postupné drobné změny ve vaší organizaci. Získáte tak přehled o provedených změnách a pln možností do budoucna.
K dispozici je uživatelské rozhraní (DAS klient) pro MS Windows, HTML rozhraní pro webové prohlížeče a nově dokončujeme responzivní HTML rozhraní pro využití na mobilním telefonu či tabletu.
Kromě hotových notifikací v jednotlivých agendách, lze jednoduše nastavit zakázkové notifikace.
Všechny agendy DAS mohou využít vlastnosti workflow podporvané jádrem DAS.
DAS podporuje lokalizaci do libovolného jazyka. Aktuálně jsou k dispozici lokalizace základních hotových agend do angličtiny, slovenštiny a němčiny.
Agendy DAS lze snadno integrovat s ostatními podnikovými aplikacemi v rámci podnikového informačního systému. Je možné poskytovat data DAS ostatním aplikacím. Je možné integrovat data ostatních aplikací do DAS.
Systém DAS obsahuje řadu dalších modulů a agend, které jsou vzájemně integrovány v jednom systému se společným uživatelským rozhraním.