Portál pro radu a zastupitele je jednoduchý systém poskytující dokumenty a informace zastupitelům a radním příslušných subjektů veřejné správy. Uživatelé jsou informováni o novinkách a změnách v rámci například schvalovacích procesů.
• Možnost vyjádření radních a zastupitelů k materiálům před jednáním
• Záznam schvalovacího procesu
• Archivace informací k zasedání
• Vytvoření podkladů pro usnesení a jeho prezentace na veřejném webu
• Zprávy ze zasedání
Grafické přiřazování rolí přes propojovací konektor LDAP2JIP propojující evidenci uživatelů na úřadě s Jednotným identitním prostorem eGovermetu (JIP)
• Další funkce software d.portal, jedná se o grafické rozhraní umožňující provázání přihlašovacích údajů úředníků a jejich pozic (rolí) v rámci úřadu s agendami a agendovými (činnostními) rolemi eGovernmentu (JIP, KAAS). Provázání se provádí v lokálním prostředí úřadu.
• Obou směrná synchronizace těchto vazeb do JIP a z JIP.
• Evidence plánu vzdělávání
• Kvalifikační požadavky a kompetenční modely
• Žádanky o vzdělávání
• Ankety a dotazníky, možnost testování zaměstnanců
• Seznamování se směrnicemi a interními pravidly úřadu
On-line formuláře (integrace se systémem FormApps)
• Systém „inteligentních“ formulářů s možností realizace workflow v rámci interních procesů úřadu
• Vnitřní procesy – objednávky, dovolenky, cestovní příkazy, Rezervace aut a jiných zdrojů
• Schvalovací procesy obecně
Možnost integrace komunikátoru pro zaměstnance úřadu
Systém pro evidenci a schvalování smluv; Evidence aktivit, úkolů a jejich sdílení
Evidence aktivit, úkolů a jejich sdílení
Evidence požadavků na služby a řízení jejich poskytování; Sledování termínovaných úkolů; Schvalování požadavků; Správa majetku obce
Uživatelsky jednoduchá změna hesla, ve všech systémech napojených na LDAP