Agenda Lékařská péče

Lékařské prohlídky - Odborná vyšetření — Zdravotní benefity - Zdrovotní rizika
a podmínky práce - Generování plánů - Správa termínů - Objednávání
Tisk formulářů - Zapojení smluvního zdravotnického zařízení

Řešíte evidenci lékařské péče ve vaší organizaci? Chcete automatizovat související procesy od plánu péče, přes objednávání na termíny až po zapojení smluvních zdravotnických zařízení? Potřebujete aktuální přehled o plnění zdravotních podmínek práce a zdravotních rizik pro vaše zaměstnnace?

Pro oblast řízení lékařské péče nabízíme jednoduchý nástroj, který vám umožní na jednom místě přehledně evidovat údaje dále popsaných procesů. Nástroj je přizpůsobitelný vašim potřebám a lze jej napojit na vaše stávající aplikace a systémy.

Přínosy

Digitalizace procesů lékařské péče

Zbavíte se zbytečné administrativy a šanonů, budete mít vše elektronicky.

Zapojení všech zaměstnanců a manažerů

Všichni zaměstnanci přehledně vidí svoje povinnosti a požadavky. Manažeři vidí svoje podřízení a mohou upravit jejich data.

Plnění povinností a termíny

Na jednom místě přehledně vidíte plnění povinností pro všechny zaměstnance včetně objednání na termíny.

Smluvní zdravotnické zařízení

Objednání na termíny je k dipozici i smluvním zdravotnickým zařízením. Zdravotnické zařízení může potvrzovat výsledky prohlídek a vyšetření přímo do agendy.

Příklady užití

Zajištění základní lékařské péče

Digitalizace všech procesů = generování plánů, objednávání na termíny, potvrzování smluvním zdravotnickým zařízení. Tisk formuláře pro lékaře, celkový reporting.

Očkování a testování

Agendu lze využít i pro další položky lékařské péče jako je například dobrovolné očkování zaměstnnaců nebo testování např. na COVID. 

Definice zdravotních rizik

Definice podmínek práce a zdravotních rizik včetně jejich katagorizace pro jednotlivá pracovní místa. tyto údaje jsou pak využity při generování a tisku osobních formulářů pro prohlídky nebo vyšetření.

Benefity pro zaměstnance

Agendu lze využít i pro různé zaměstnanceké benefity jako jsou například masáže nebo rezervace fitness a podobných aktivit organizovaných zaměstnavatelem.

Obecné vlastnosti DAS

Obecné vlastnosti DAS platí pro všechny agendy systému.

1

Více uživatelských rozhraní

K dispozici je uživatelské rozhraní (DAS klient) pro MS Windows, HTML rozhraní  pro webové prohlížeče a nově dokončujeme responzivní HTML rozhraní pro využití na mobilním telefonu či tabletu.

2

Notifikace

Kromě hotových notifikací v jednotlivých agendách, lze jednoduše nastavit zakázkové notifikace.

3

Workflow

Všechny agendy DAS mohou využít vlastnosti workflow podporvané jádrem DAS.

4

Lokalizace

DAS podporuje lokalizaci do libovolného jazyka. Aktuálně jsou k dispozici lokalizace základních hotových agend do angličtiny, slovenštiny a němčiny.

5

Napojení na podnikový informační systém

Agendy DAS lze snadno integrovat s ostatními podnikovými aplikacemi v rámci podnikového informačního systému. Je možné poskytovat data DAS ostatním aplikacím. Je možné integrovat data ostatních aplikací do DAS. 

6

Rozšíření

Systém DAS obsahuje řadu dalších modulů a agend, které jsou vzájemně integrovány v jednom systému se společným uživatelským rozhraním.

Žádost o kontakt, dotaz

Pokud jsme Vás zaujali, nebo máte jiný dotaz. Napište nám

Sídlo společnosti
DATRON, a.s.
Vachkova 3008                     
470 01 Česká Lípa

Adresa Praha
City Empiria
Na Strži 65/1702
140 00 Praha 4 - Nusle

Adresa Ostrava
Novoveská 1262/95
709 00 Ostrava - Mariánské Hory

ASUS eshop
+420 724 624 030

Kontakty
E-mail: info@datron.cz
Telefon: +420 483 030 411
Fax: +420 483 030 455

Odkazy

www.datron.cz
www.dkurzy.cz

Další informace

IČO: 432 27 520
DIČ: CZ432 27 520
DS: ay4dnkv

Společnost je vedena v OR
Krajského soudu v Ústí nad
Labem, oddíl B, vložka 1680

© Copyright 2024 DATRON, a. s. | datron.cz