Digitalizace procesů lékařské péče
Zbavíte se zbytečné administrativy a šanonů, budete mít vše elektronicky.
Lékařské prohlídky - Odborná vyšetření — Zdravotní benefity - Zdrovotní rizika
a podmínky práce - Generování plánů - Správa termínů - Objednávání
Tisk formulářů - Zapojení smluvního zdravotnického zařízení
Řešíte evidenci lékařské péče ve vaší organizaci? Chcete automatizovat související procesy od plánu péče, přes objednávání na termíny až po zapojení smluvních zdravotnických zařízení? Potřebujete aktuální přehled o plnění zdravotních podmínek práce a zdravotních rizik pro vaše zaměstnnace?
Pro oblast řízení lékařské péče nabízíme jednoduchý nástroj, který vám umožní na jednom místě přehledně evidovat údaje dále popsaných procesů. Nástroj je přizpůsobitelný vašim potřebám a lze jej napojit na vaše stávající aplikace a systémy.
Zbavíte se zbytečné administrativy a šanonů, budete mít vše elektronicky.
Všichni zaměstnanci přehledně vidí svoje povinnosti a požadavky. Manažeři vidí svoje podřízení a mohou upravit jejich data.
Na jednom místě přehledně vidíte plnění povinností pro všechny zaměstnance včetně objednání na termíny.
Objednání na termíny je k dipozici i smluvním zdravotnickým zařízením. Zdravotnické zařízení může potvrzovat výsledky prohlídek a vyšetření přímo do agendy.
Digitalizace všech procesů = generování plánů, objednávání na termíny, potvrzování smluvním zdravotnickým zařízení. Tisk formuláře pro lékaře, celkový reporting.
Agendu lze využít i pro další položky lékařské péče jako je například dobrovolné očkování zaměstnnaců nebo testování např. na COVID.
Definice podmínek práce a zdravotních rizik včetně jejich katagorizace pro jednotlivá pracovní místa. tyto údaje jsou pak využity při generování a tisku osobních formulářů pro prohlídky nebo vyšetření.
Agendu lze využít i pro různé zaměstnanceké benefity jako jsou například masáže nebo rezervace fitness a podobných aktivit organizovaných zaměstnavatelem.
K dispozici je uživatelské rozhraní (DAS klient) pro MS Windows, HTML rozhraní pro webové prohlížeče a nově dokončujeme responzivní HTML rozhraní pro využití na mobilním telefonu či tabletu.
Kromě hotových notifikací v jednotlivých agendách, lze jednoduše nastavit zakázkové notifikace.
Všechny agendy DAS mohou využít vlastnosti workflow podporvané jádrem DAS.
DAS podporuje lokalizaci do libovolného jazyka. Aktuálně jsou k dispozici lokalizace základních hotových agend do angličtiny, slovenštiny a němčiny.
Agendy DAS lze snadno integrovat s ostatními podnikovými aplikacemi v rámci podnikového informačního systému. Je možné poskytovat data DAS ostatním aplikacím. Je možné integrovat data ostatních aplikací do DAS.
Systém DAS obsahuje řadu dalších modulů a agend, které jsou vzájemně integrovány v jednom systému se společným uživatelským rozhraním.