Digitalizace procesů zdravotního testování
Zbavíte se zbytečné administrativy a excelových tabulek, budete mít vše evidované v jedné databázi.
Plán testů pro zaměstnance
Sběr dat s výsledky testování
Automatická aktualizace plánu na základě výsledků
Možnost rezervace na termín testování
Výkazy a formuláře
Zapojení smluvních externích zařízení
Stav zaměstnance, návaznost na docházku
Řešíte evidenci zdravotního testování ve vaší organizaci? Chcete automatizovat související procesy od plánu testování, přes rezervaci termínů až po zapojení smluvních externích zařízení? Potřebujete aktuální přehled o stavu vašich zaměstnanců a plnění nařízených povinností?
Pro oblast řízení lékařské péče nabízíme jednoduchý nástroj, který vám umožní na jednom místě přehledně evidovat údaje dále popsaných procesů. Nástroj je přizpůsobitelný vaším potřebám a lze jej napojit na vaše stávající aplikace a systémy.
Zbavíte se zbytečné administrativy a excelových tabulek, budete mít vše evidované v jedné databázi.
Všichni zaměstnanci přehledně vidí svoje povinnosti a požadavky. Manažeři vidí své podřízené a data, se kterými mohou dále pracovat.
Na jednom místě přehledně vidíte plnění povinností pro všechny zaměstnance včetně objednání na termíny.
Objednání na termíny je k dispozici i smluvním externím zařízením. Externí partner může potvrzovat výsledky testů přímo do agendy.
Máte trvale k dispozici přehled stavu zaměstnanců, zda mohou chodit do práce nebo ne. Stav zaměstnance se vyhodnocuje na základě plánu testování, který se generuje automaticky, a na základě výsledků testování. Výsledky testování lze zadávat přímo do aplikace anebo načítat dávkově ze vstupních souborů. Je sledována karanténa a očkování zaměstnance.
Máte k dispozici přehledy testování pro zdravotní pojišťovny, potvrzení pro zaměstnance a řadu dalších výstupu a statistik.
Můžete definovat kalendář plánovaných termínů pro testování a využívat objednávání a rezervace termínů. Výsledky testů lze pak zadávat přímo z přehledu objednaných zaměstnanců.
Lze ověřovat výsledky Ag testů PCR testy a optimalizovat nákup Ag testů. Lze evidovat zaměstnance na HomeOffice, případně v trvalé nepřítomnosti.
K dispozici je uživatelské rozhraní (DAS klient) pro MS Windows, HTML rozhraní pro webové prohlížeče a nově dokončujeme responzivní HTML rozhraní pro využití na mobilním telefonu či tabletu.
Kromě hotových notifikací v jednotlivých agendách, lze jednoduše nastavit zakázkové notifikace.
Všechny agendy DAS mohou využít vlastnosti workflow podporvané jádrem DAS.
DAS podporuje lokalizaci do libovolného jazyka. Aktuálně jsou k dispozici lokalizace základních hotových agend do angličtiny, slovenštiny a němčiny.
Agendy DAS lze snadno integrovat s ostatními podnikovými aplikacemi v rámci podnikového informačního systému. Je možné poskytovat data DAS ostatním aplikacím. Je možné integrovat data ostatních aplikací do DAS.
Systém DAS obsahuje řadu dalších modulů a agend, které jsou vzájemně integrovány v jednom systému se společným uživatelským rozhraním.