Buďte s vašimi kolegy v moderním kontaktu. Spolehlivě, jednotně, rychle a navíc odkudkoli.
Ušetřete čas sobě i vašim kolegům a získejte konkurenční výhodu svou profesionalitou.
Navrhneme, proškolíme a zavedeme jednotný styl práce ve vaší firemní elektronické komunikaci.
Nechceme Vám říkat, kde se co „zapíná“ či „nastavuje“, ale kdy a proč byste to měli udělat a jaký z toho budete mít profit. Systém bude navržen na míru Vaší organizaci.
Nemusíte zbytečně chodit mezi kancelářemi, čekat zda kolegové odpoví na váš email, hledat informace v rozsáhlých adresářích, myslet na schůzky či úkoly, a pod.
Naopak, vše budete mít vždy a všude pod kontrolou.
Nepobíháte mezi kancelářemi. Nesháníte „naslepo“ kolegu. Máte garanci, že Váš email bude vyřízen, Váš úkol plněn.
Informace se neztrácí, nezkreslují se a jsou předány hned „napoprvé“. Nic není zapomenuto, ale připomíná se automaticky.
Přehled o pracovním čase svém i svých kolegů. Time management jednotlivce
i v rámci celé organizace.
Úkoly, připomenutí a centrální Task management. Sledování a řízení úkolů napříč organizací.
Vůči zákazníků a partnerům bude Vaše komunikace vždy moderní, přesná a profesionální.
Zpřesnění a zrychlení činností vede
k časové a finanční úspoře.
Neztrácet čas znamená — plánovat ho.