free bootstrap template

Agenda Zdravotní testování (COVID-19)

Plán testů pro zaměstnance
Sběr dat s výsledky testování
Automatická aktualizace plánu na základě výsledků
Možnost rezervace na termín testování
Výkazy a formuláře
Zapojení smluvních externích zařízení
Stav zaměstnance, návaznost na docházku

Mobirise

Řešíte evidenci zdravotního testování ve vaší organizaci? Chcete automatizovat související procesy od plánu testování, přes rezervaci termínů až po zapojení smluvních externích zařízení? Potřebujete aktuální přehled o stavu vašich zaměstnanců a plnění nařízených povinností?

Pro oblast řízení lékařské péče nabízíme jednoduchý nástroj, který vám umožní na jednom místě přehledně evidovat údaje dále popsaných procesů. Nástroj je přizpůsobitelný vaším potřebám a lze jej napojit na vaše stávající aplikace a systémy.

Přínosy

Digitalizace procesů zdravotního testování

Zbavíte se zbytečné administrativy a excelových tabulek, budete mít vše evidované v jedné databázi.

Zapojení všech zaměstnanců a manažerů

Všichni zaměstnanci přehledně vidí svoje povinnosti a požadavky. Manažeři vidí své podřízené a data, se kterými mohou dále pracovat. 

Plnění povinností a termíny

Na jednom místě přehledně vidíte plnění povinností pro všechny zaměstnance včetně objednání na termíny.

Smluvní zařízení

Objednání na termíny je k dispozici i smluvním externím zařízením. Externí partner může potvrzovat výsledky testů přímo do agendy.

Příklady užití

Základní evidence testů

Máte trvale k dispozici přehled stavu zaměstnanců, zda mohou chodit do práce nebo ne. Stav zaměstnance se vyhodnocuje na základě plánu testování, který se generuje automaticky, a na základě výsledků testování. Výsledky testování lze zadávat přímo do aplikace anebo načítat dávkově ze vstupních souborů. Je sledována karanténa a očkování zaměstnance.

Výkazy a potvrzení

Máte k dispozici přehledy testování pro zdravotní pojišťovny, potvrzení pro zaměstnance a řadu dalších výstupu a statistik. 

Mobirise

Rezervace termínů

Můžete definovat kalendář plánovaných termínů pro testování a využívat objednávání a rezervace termínů. Výsledky testů lze pak zadávat přímo z přehledu objednaných zaměstnanců.

Další funkce

Lze ověřovat výsledky Ag testů PCR testy a optimalizovat nákup Ag testů. Lze evidovat zaměstnance na HomeOffice, případně v trvalé nepřítomnosti.

Obecné vlastnosti DAS

Obecné vlastnosti DAS platí pro všechny agendy systému.

1

Více uživatelských rozhraní

K dispozici je uživatelské rozhraní (DAS klient) pro MS Windows, HTML rozhraní  pro webové prohlížeče a nově dokončujeme responzivní HTML rozhraní pro využití na mobilním telefonu či tabletu.

2

Notifikace

Kromě hotových notifikací v jednotlivých agendách, lze jednoduše nastavit zakázkové notifikace.

3

Workflow

Všechny agendy DAS mohou využít vlastnosti workflow podporvané jádrem DAS.

4

Lokalizace

DAS podporuje lokalizaci do libovolného jazyka. Aktuálně jsou k dispozici lokalizace základních hotových agend do angličtiny, slovenštiny a němčiny.

5

Napojení na podnikový informační systém

Agendy DAS lze snadno integrovat s ostatními podnikovými aplikacemi v rámci podnikového informačního systému. Je možné poskytovat data DAS ostatním aplikacím. Je možné integrovat data ostatních aplikací do DAS. 

6

Rozšíření

Systém DAS obsahuje řadu dalších modulů a agend, které jsou vzájemně integrovány v jednom systému se společným uživatelským rozhraním.

Žádost o kontakt, dotaz

Pokud jsme Vás zaujali, nebo máte jiný dotaz. Napište nám

Adresa 

DATRON, a.s.
Vachkova 3008                     
470 01 Česká Lípa

Kontakty 

E-mail: info@datron.cz              
Telefon: +420 483 030 411             
Fax: +420 483 030 455

Odkazy

www.datron.cz
www.dkurzy.cz


Další informace

IČO: 432 27 520
DIČ: CZ432 27 520
DS: ay4dnkv

Společnost je vedena v OR
Krajského soudu v Ústí nad
Labem, oddíl B, vložka 1680

© Copyright 2021 DATRON, a. s. | datron.cz