Elektronická 
Rada a Zastupitelstvo



Usnadníme Vám jednání rady, zastupitelstva
a zjednodušíme zpracování výstupů na jeden klik.

O Portálech

Portál pro Radu a Zastupitelstvo umožňuje intuitivní přípravu materiálů, snadné zpřístupnění podkladových materiálů pro radní a zastupitele, několik možností hlasování, jednoduchou tvorbu výstupů na jeden klik a následnou archivaci.

Práva uživatelů jsou u každé osoby nastavena dle rolí, které předem definují jejich pravomoce a je zde možnost propojení i s organizační strukturou obce, kdy úředník má stejné uživatelské jméno a heslo jako do domény.

Další nespornou výhodou je i možnost individuálního hlasování, což znamená, že v dnešní době covidové umožňuje z pohodlí domova radním i zastupitelům hlasovat z pohodlí domova při on-line jednání.

Co portál pro eRaZ nabízí?

Portál nabízí možnost tvorby materiálů přímo v našem prostředí společně s vkládáním příloh různých formátů a hlavně umožňuje kopírovat projednané materiály v rámci jednoho portálu, ale také mezi portály.

Nedílnou součástí je i fulltextové vyhledávání a propojení s hlasovacím zařízení.

Tvoření šablon pro body a usnesení pro rychlejší přípravu materiálů a výchozích položek pro každé jednání.

Portál pro eRaZ zajišťuje vše kolem zasedání na jednom místě.

Systém umožňuje připravovat více jednání v jednom okamžiku.

Základní statistický přehled proběhlých zasedání na úvodní obrazovce včetně přehledu přítomnosti a dalších grafických statistik. 

Verze

eRaZ light

Základní cloudová verze systému eRaZ
za symbolický poplatek.


eRaZ standard

Standardní verze systému eRaZ s možností rozšiřování a integrace mnoha dalších modulů

Porovnání verzí

Přehled funkcí a možností jednotlivých verzí.

Rozšíření - moduly

Funkce portálu eRaZ standard lze rozšířit o tyto moduly:

Schvalování

Možnost schválení předložených materiálů nadřízenými pracovníky, kontrola a editace podkladů

Úkoly

Tvorba, vedení a řešení úkolů vložené na body či usnesení s možností tvorby reportů
       

Připomínkování

Vyžádání připomínek, vkládání připomínek a jejich akceptace a začlenění do podkladových materiálů

Komentáře

Umožňuje vedení diskuze nad body vně úřadu nebo i s radními nebo zastupiteli

Anonymizace

Anonymizování vkládaných textů a následné generování výstupů i pro veřejnost

Workflow

Příprava jednání

Příprava materiálů na několik zasedání souběžně. Vkládání příloh k podkladům a možnost stažení všech podkladových materiálů do komprimovaného souboru.

Správa jednání

Evidence přítomnosti účastníků. Automatické generování výstupů z jednání a ukládání úkolů.

Archiv

Možnost uchovávání všech porad v historii s možností opětovného otevření a využití již vytvořených podkladových materiálů pomocí importů do dalších portálů.

Provoz

Zákazníci nejsou limitováni způsobem pořízení jejich portálového řešení. Nabízíme dvě varianty.

Cloud

Služba

O cloudové řešení se nijak nestaráte. Nepotřebujete vlastní servery, další volné kapacity. O vše se staráme my a to včetně bezpečnosti.

On-premise

Licence

Nasazení řešení do Vašeho prostředí na virtuální server umístěný v demilitarizované zóně (DMZ), nebo vypublikovaný za pomocí reverzní proxy. Provoz, zálohování a bezpečnost máte pod vlastní správou. Možnost napojení na LDAP.

Naši zákazníci

Žádost o kontakt

Sídlo společnosti
DATRON, a.s.
Vachkova 3008                     
470 01 Česká Lípa

Adresa Praha
City Empiria
Na Strži 65/1702
140 00 Praha 4 - Nusle

Adresa Ostrava
Novoveská 1262/95
709 00 Ostrava - Mariánské Hory

ASUS eshop
+420 724 624 030

Kontakty
E-mail: info@datron.cz
Telefon: +420 483 030 411
Fax: +420 483 030 455

Odkazy

www.datron.cz
www.dkurzy.cz

Další informace

IČO: 432 27 520
DIČ: CZ432 27 520
DS: ay4dnkv

Společnost je vedena v OR
Krajského soudu v Ústí nad
Labem, oddíl B, vložka 1680

© Copyright 2024 DATRON, a. s. | datron.cz